MILERAM TORTA SA ŠUMSKIM VOĆEM

MILERAM TORTA SA ŠUMSKIM VOĆEM (VIDEO)

mileram torta
O da, ovo je svakako torta koja prija nepcu u ove tople dane, osvježava svojom kremoznošću i voćem. Ne znam dal je slučajnost, al u zadnje vrijeme sam često na dječjim rođendanima, imala priliku da mi se ova Mileram torta nađe na tanjuru, i s obzirom da me je oduševila, odlučila sam ju napraviti svojoj curici za rođendan. Inače smo rođendan slavili vikendom (kada većini gostiju to odgovara) i to dva dana, tako da su za te dane pripremljene isto odlične torte koje preporučujem, a to su: kremasta Kinder torta, uvijek traženi Ledeni vjetar i Plazma torta koju djeca posebno vole. Kako sam dan rođenja ne može proći bez torte, obilježila ga je baš ova Mileram torta. U gostima gdje sam imala prve susrete sa ovom tortom, bila je poslužena na podlošku kalupa u kome se pekla, tako da sam imala malenu napetost hoće li mi pucati stranice tijesta prilikom odvajanja obruča i hoće li se raspasti prilikom prenošenja cijele torte na tacnu. Naravno sve sam to odradila pažljivo i nije bilo zaista nikakvih problema oko toga. Tijesto je ukusno i mekano, tako nema problema niti prilikom rezanja.
Voće možete staviti po želji, a ja sam se ovoga puta odlučila ipak za zamrznuto. Baš prije dva dana prijateljica mi je rekla da je pravila odličnu tortu i da joj je famozna zove se Mileram torta, e sada se mogu pohvaliti da sam ju i ja isprobala 🙂Još bih dodala da je velika prednost to sto se pripremljene smjese odmah spoje i zajedno peku, tako da nakon hlađenja samo prelijemo preljev i torta je gotova, dakle nema dodatnog slaganja, posebnog hlađenja kreme, itd. Inače ja uvijek koristim ovo smrznuto šumsko voće, a vi možete ono koje najviše volite, tj. inače kupujete, ili maline ili kupine.
SASTOJCI
  • TIJESTO:
  • 250 gr brašna
  • 100 gr šećera
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 vanilin šećer
  • 80 gr margarina ili maslaca
  • 1 jaje
  • FIL:
  • 500 ml mlijeka
  • 2 pudinga od vanilije
  • 200 gr šećera
  • 800 gr milerama
  • OSTALO:
  • voće po želji (ja sam koristila 500 gr zamrznuto šumsko voće)
  • 1 preljev za tortu
  • malo šlaga za dekoraciju
  • po želji koja voćkica za dekoraciju sa šlagom
  • PRHKO TIJESTO I MILERAM TORTA

    1. U posudu stavite brašno pomiješano sa praškom za pecivo, šećer, vanilin šećer, omekšani margarin i jaje, ta sve zajedno izmijesite. Nije potrebno stavljati u frižider.
    2. Tijesto razvaljajte na masnom papiru.
    razvaljano tijesto
    3. Prenesite ga u kalup (26 cm) koji ste prethodno pouljili i pobrašnili kako dno tako i bočne stranice. Pažljivo postavite tijesto, a ako i pukne negdje lako ćete prstima popraviti. Višak koji bude virio iznad obruča odrežite.
    tijesto u kalupu
    4. Puding i šećer umutite sa malo mlijeka, a ostatak mlijeka stavite kuhati.
    5. U uzavrelo mlijeko ulijte pripremljen puding i kuhajte na srednjoj vatri dok ne postane gusto.
    6. Čim skinete sa vatre dodajte mileram, sjedinite.
    secerna krema
    7. Odmah izlijte u pripremljeni kalup sa tijestom.
    krema u tijestu

    8. Isto tako možete odmah složiti željeno voće, ja sam složila zamrznuto miješano voće.
    zamrznuto voce

    9. Stavite sve zajedno peći u zagrijanu pećnicu na 170 stupnjeva 70 minuta.
    10. Ostavite da se ohladi na sobnoj temperaturi, te pripremite preljev kako je opisano na poleđini vrećice i odmah ga možete preliti preko torte, ta staviti u frižider.
    želatina sa voćem

    11. Ostavite tortu preko noći u frižideru i drugi dan polako sa nožem odvojite bočne stranice obruča. Tortu prenesite na tacnu sa nekom većom špahtlom ili nečim drugim šta imate da zahvati što više dno torte. Samo polako i neće pucati.





    voćna torta
    šlag sa voćem
    puding torta
    osvjezavajuca slastica

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Pusla torta

LEDENE MAK KOCKE Nisam znala kako da nazovem ovaj kolač sve dok nisam probala prvi zalogaj…Svi vi koji volite klasične ledene kocke-probajte i ove s okusom maka….odlične su..!! POGLEDAJTE RECEPT NA: